tisdag 16 december 2008

Old times

Haha, det här hade jag glömt bort. Eller alltså, jag kom ihåg frisyren, men inte att jag så rakt av hade snott den från någon annan. :)


Joey och Liz från Degrassi High... och härmapan Bobbi

Jag kommer verkligen inte ihåg någonting från den där serien, men när jag tittar på bilder från den på Google så känner jag igen alla karaktärerna. Sånt är skumt. I alla fall för mig som brukar ha bra minne. Men det är några år där i slutet av åttiotalet som är en aning suddiga...

1 kommentar:

Thina sa...

Den serien va så bra! Minns att jag älskade att kolla på den! Men jag minns nästan allt om den åxå! Kankse för att jag va några år äldre. Eller bara för att jag va besatt av den..jamenar hu rmånga serier fanns dte på tv då med folk som man kunde identifiera sig med...
Och jag minns din frisyr där:-)