söndag 29 mars 2009

Fullt upp

Well klockan är 22.16 och jag har just recenserat Capote på gayfilmsbloggen.

Det har varit en lugn men ändå händelserik helg. Mycket facebookande och youtubande har det blivit, men jag har också hunnit med fika (två gånger), biblioteket, scifi-mässa, filmtittande och som sagt, recension. Nu ska jag sätta mig och göra lite research för en persons räkning om rådgivning/infomaterial kring transsexualitet. Vart vänder man sig som väldigt ung transperson och vad finns det för stöd och infomaterial för föräldrar? Om någon känner till organisationer, bra böcker eller annat material i ämnet, tipsa mig gärna. Det funkar inte med bloggar för de/n som ska ta del av det här har inte tillgång till internet. :(

Skrivit har jag dock inte gjort. Pausen består. Men det får vara som det är med det.

Inga kommentarer: