fredag 17 april 2009

Febertristess

Jag har varit sjuk i tre dagar. Med lite tur håller det på att ge sig nu. Febern är borta - bara huvudvärken och illamåendet är kvar att bekämpa!
Jag har i alla fall orkat höra på musik medan jag var sjuk. Mina gamla Morrissey-singlar dök upp i en bortglömd hylla och jag lyssnade på b-sidorna. Och sen på Elliott Smith och Lars Winnerbäck och lite mera Smiths. Ja... lite nostalgi. Och Panic at the disco.

Annars har jag inte gjort mycket.
Min man har läst klart Tatuerade Tårar och gett mig feedback. Som jag ska ta tag i när jag blir lite piggare. Det är bra att ha fått några trådar att dra i.

Kollade på Fyra bröllop och en begravning också. Efter det tänkte jag kolla på Tro, hopp, kärlek men då orkade jag inte med mera romantik.

Send me the pillow,
the one that you dream on,
and I'll send you mine

Inga kommentarer: