onsdag 22 april 2009

Toppar & dalar

Ja, mitt liv är som att åka berg-och-dalbana just nu. Det är mycket ups and downs. En del närmast underjordiska.
Men också bra saker. Jag har mailat sammanfattningar på mitt manus till några förlag och fått bra respons. Jag har haft ett kanonmöte på Selfmade. Jag planerar en sak som kommer att bli väldigt rolig att genomföra, som har med boken/böckerna att göra... mer om det kommer inom de närmaste veckorna. Jag ser allt mycket tydligare framför mig, vad jag ska göra, hur jag ska gå till väga. Det är som ett stort husbygge som jag just har börjat sätta grunden till!

I morgon ska mitt band spela på Pub Anchor i Stockholm, det ska bli kul också. Vi ska packa oss alla fem i en bil tillsammans med gitarrtoppar, cymbaler/stativ och instrument, och antagligen lyssna på dödsmetall en stor del av vägen. Well, livet kunde vara värre. Or so it seems.

Nu ska jag gå och prova kläder.

Inga kommentarer: