lördag 28 februari 2009

Leva

Jag är så okoncentrerad. Jag önskar jag kunde sätta mig ner och skriva färdigt första utkastet av Tatuerade tårar. Men det vill sig bara inte. Jag hattar omkring på nätet, mellan olika bloggar, facebook, kapitel 1, myspace, helgon osv. och när jag har kollat allt infinner sig mest en tomhetskänsla... som brukade kunna få mig att börja skriva, men det fungerar inte just nu.
Hjärnan är full av annat. Sådant jag brukar skriva om, leva ut i mina berättelser, har plötsligt tagit sig in i det vanliga livet, och det gör mig jätteglad men helt slut.
Men okej, då kanske det är det som gäller. Leva ett tag. Skriva senare.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Känner du så tycker jag att du verkligen ska ta tillfället i akt och vila från manuset ett tag. Var glad om du känner att du kan, jag kan inte...

Bobbi sa...

:) Jo... kanske är det bra. Det är som det är just nu i alla fall.