tisdag 10 mars 2009

Cam

Jag är så frälst i Cam Archer (som gjort Wild tigers I have known och kortfilmerna Bobbycrush och Godly Boyish). Jag vet att han håller på med en film nu som heter Shit Year: the unfinished business of my life och jag hoppas verkligen att den blir lika bra som de andra - och att den blir färdig snart!
hans egen sajt (som påminner mig om Becks hemsida från nittiotalet, haha) finns massor av häftiga foton, lika suggestiva, vackra (och ibland obehagliga) som filmerna. Man kan också kolla på hans musikvideor, med bland andra Xiu Xiu och Emily Jane White (fast de tar lite lång tid att ladda, så YT är ett bättre kort). Ja vad mer ska jag säga? Cam Archer YOU ROCK!!!



Cam Archers video till Emily Jane Whites Wild tigers I have known

2 kommentarer:

Robert W sa...

Jag vill också kunna lägga ut Youtubeklipp på min blogg. Hur gör man?

Robert W sa...

Strunta i detta. Jag kom på det själv!