fredag 30 oktober 2009

Pendlar

Ja, så svänger pendeln och allt känns betydligt bättre.
Jag har lagt in en ny intervju på Transcenders, den här gången med filmskaparen Tove Pils, om hennes spännande projekt PUSH ME.

I helgen ska jag ta det lugnt, äta god mat och umgås med släkt, läskiga typer och pumpagubbar.

Sedan nya tag. Tror jag ska låta mig inspireras av NaNoWriMo även om jag inte ska delta, och kanske börja "smygskriva" lite på nästa projekt. Längtar så efter att arbeta på något nytt, något som inte tragglats och malts sönder och skärskådats in i minsta detalj. Det är ren lyx det!

4 kommentarer:

www.malinrocaahlgren.com sa...

Jag med! Har hållt på med samma bok i sanrt 2 år. Du?

Bobbi sa...

Jo jag tror det är snart två år för min del också! och den är inte klar än.. Börjar kännas lite tjatigt! :)

www.malinrocaahlgren.com sa...

Nu ska jag skicka in den! :) Wish me luck.

Bobbi sa...

Jaa! Lycka till :)