måndag 17 november 2008

Du stavar som...

Jag älskar att köra words stavningskontroll. Office-assistenten (eller vem det nu är som bestämmer) tycker fortfarande att jag borde ändra "en pojke med lingult hår" till "en pojke med likgult hår". Hahaha, jag tycker det är helt underbart. Däremot accepterade den nu "hon var jätteful" i stället för att föreslå "hon var jättekul" som sist. Alltid något.
Ett annat förslag assistensen kom med var B-loggen istället för bloggen... försöker den insinuera något kanske...?

2 kommentarer:

www.malinrocaahlgren.com sa...

Hej. Vad skriver du för något?

Bobbi sa...

Hej Malin!
Jag skriver på två olika manus, det ena (som jag just stavningskontrollerade) handlar om en självupptagen sångare i ett rockband, det andra om en helt vanlig familj som visar sig vara mer av en tickande bomb...
Jag såg att du var ny medlem på romanloppet, kul! Vad skriver du?