fredag 14 november 2008

Hjulet snurrar men hamstern är död...

Jag är helt urblåst och sitter och flummar framför datorn. Alla andra, läs resten av min lilla familj, är borta ikväll så jag ska... ja jag vet inte om jag egentligen ska göra något alls, mest bara njuta av att vara ensam hemma!
Surfar runt och varvar wikipedialäsning med att ladda hem bilder på androgyna sötnosar. Ja ja...
Får väl se på idol sen, det verkar vara vad min hjärnkapacitet klarar. Låta tonåringen i mig komma fram (eh, som om det skulle vara nåt ovanligt) och smygskrika lite på Johan Palm.

Och ja, jag vet att den här bloggen skulle handla om skrivande, men det kommer nog dröja nån vecka innan min trötthetsindränkta hjärna kommer ovanför ytan igen...


Shane

Förresten, oturen nådde sin kulmen igår när jag tappade mina favorit-emo-vantar på vägen till jobbet. Jag utgjöt mig över att jag inte längre kunde vara emo (omöjligt utan vantarna) för en person på jobbet som sa: Men då får du väl bli glad då!

Neh. Jag vill ha mina emo-vantar. :/

---

Edit: haha omg vad slashigt det blev i idol ikväll med duetter #^^#

Inga kommentarer: