tisdag 11 november 2008

Tungsinne

Jag är hyggligt trött... det vill säga ohyggligt trött.
Försöker koncentrera mig på att läsa min bok - jag ska bara läsa igenom den en enda gång till (och ta bort en så där 1000 kommatecken) - sen är den KLAR för den här gången. Jag tragglar, flyter iväg på andras bloggar, kan inte koncentrera mig. Tror jag har läst den där berättelsen en gång för mycket - den säger mig absolut ingenting längre. Eller så är det tröttheten.
På mitt jobb är det tungt just nu, både otur och dumsnåla beslut ligger till grund för det... men vad annat kan man göra än att kämpa på?

2 kommentarer:

Stella Sandberg sa...

Om berättelsen inte säger dig något längre är det nog bäst att lägga den åt sidan och låta den - och dig! - vila. Det är nog inte den det är fel på, det är nog som du säger för många genomläsningar och för mycket trötthet. Ta hand om dig!

Bobbi sa...

Ja... du har rätt. Jag blir blind för texten och alltihop. Ska ta det lugnt ett tag. :)