torsdag 11 december 2008

Sista rycket

Kära nån vilken dag ...som följde på ännu en jebus-dag!
Idag har jag t ex suttit och väntat på att få komma in till en läkare i 2½ timme, helt i onödan för att personalen hade glömt bort mig. Läkarbesöket tog sen 5 minuter. Sen skyndade jag mig iväg till en annan tid med människohelare, och sen tillbaka till jobbet, men glömde äta lunch... Har iaf avklarat jobbigt förhandlingssamtal med potentiell kund. Önskar att jag någon gång skulle kunna lära mig tycka det är kul att deala om pengar... men det gör jag inte.

Igår var en uppåt tjolahoppsandag men såna är också mustsugande. Positivt möte som kanske leder till jobb, ytterligare grejer på g. Tydligen är vår fe på gott humör, eller åtminstone inte på så uruselt humör som tidigare i höstas.
Sedan ceremoni med utdelning åt de glada bolag som fick utvecklingsstöd av Nordic Game. Inga pengar trillade över scenkanten till oss - men så hade vi heller inte sökt stödet i år. Blodad tand fick vi iaf för att söka nästa gång och julmat och sällskap var gott. Men ikväll räckte inte orken för utlovat besök och julmys hos spelutvecklingskollegor. :(

...och om jag formulerar mig lite konstigt idag så är det för att jag härmar en annan persons sätt att uttrycka sig. Varför då, kan man undra? Har ingen aning, men har inget bättre för mig heller. ;)

Inga kommentarer: