torsdag 29 januari 2009

Gnääll

Jag mår ont: halsen och huvudet har lätt värk och hjärnan.... den gråter över förlorade chanser till kul fast det var mitt eget val att avstå. Trötthet. Jag hatar trötthet. Den senaste tiden har jag var varit förunnad en piggare känsla, men så de sista dagarna... är det som innan igen. Tröttheten är som tårar bakom ögonlocken.
Tre veckor av pigghet, och sedan ner på marken igen med ett splasch.

Jag vill alltid vara pigg, alltid. Jag vill alltid kunna hänga med, jag vill inte missa ett dugg, jag vill ta alla chanser... Saknas någonting i mitt liv eftersom jag måste söka kickar? Eller är många som jag innerst inne?
Nu vill jag att jag skulle ha kastat alla duktiga beslut från igår kväll åt hell och följt med, för alla andra verkar ha haft så kul. Blä.

Livet borde vara lite roligare. I alla fall just nu.

Edit: Oj vad gnällig jag var. Nu är jag glad igen. Fast jag har fortfarande huvudvärk.

Inga kommentarer: